بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
رشد ۲۹ درصدی مقدار فروش شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع؛

بازگشت " ارفع" بر روند صعودی 

بازگشت
"ارفع" در هشت ماهه سال جاری حدود ۸۰ درصد از درآمد تجمیعی منتهی به سال ۱۴۰۱ خود را پوشش داده است و با رشد خوب این شرکت انتظار میرود تا انتهای سال جاری بر این میزان افزوده شود.
کد خبر : ۲۷۶۳۰۲


بورس نیوز:
شرکت آهن و فولاد ارفع با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی و ارزش بازار ۳۱ هزار میلیارد تومانی در گزارش منتهی به آبان ماه خود از تحقق درآمد یک هزار و ۱۵ میلیارد تومانی خود خبر داد. 
 

بازگشت شرکت آهن و فولاد ارفع بر روند صعودی 

"ارفع" نسبت به مهرماه ماه سال جاری رشدی ۲۲ درصدی را محقق ساخته است که این میزان معادل ۱۸۰ میلیارد تومان است. درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۲۰ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.
 

بازگشت شرکت آهن و فولاد ارفع بر روند صعودی 

محصول اصلی شرکت آهن و فولاد ارفع، شمش فولادی است که با ۴۹ هزار تن فروش از آن، رشد ۲۹ درصدی در مقدار فروش این محصول نسبت به مهرماه را محقق ساخته است. این شرکت در آّبان ماه رکورد بیشترین فروش از این محصول را به ثبت رسانده است. شایان ذکر است نرخ فروش این محصول نیز با رشد ۰.۵ درصدی همراه بوده است و ۲۰ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان می‌باشد. 
 

بازگشت شرکت آهن و فولاد ارفع بر روند صعودی 

گفتنی است "ارفع" در هشت ماهه سال جاری حدود ۸۰ درصد از درآمد تجمیعی منتهی به سال ۱۴۰۱ خود را پوشش داده است و با رشد خوب این شرکت انتظار میرود تا انتهای سال جاری بر این میزان افزوده شود.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر